מדידת מ"ר (מטר רבוע) עם חברה מקצועית

ביום יום אנו חיים בביתנו בשלווה ורוגע. לא באמת חשוב לנו האם הבית גדול או קטן במעט מהנתונים שנמסרו לנו כשרכשנו אותו. עם זאת, רגע לפני שיפוץ, אתם רוצים לוודא כי התוכניות שיש בידכם הן המעודכנות ביותר. מדידת מ"ר (מטר רבוע) מתבצעת על ידי חברה מקצועית וציוד מתאים.

קריטריונים בבחירת חברה מקצועית עבור מדידת מ"ר (מטר רבוע)

את שירותי המדידה תרצו לקבל מאנשים מנוסים שמביאים איתם ציוד מתקדם ושמגישים את התוכניות בצורה הנגישה ביותר לעבודה איתן. את חברת המדידות או המודד כדאי שתבחרו לאחר בדיקת הקריטריונים הבאים:

זמינות

על החברה או המודד להיות זמינים. עליהם לענות על שאלות שונות שיכולות לעלות (בעיקר בתחילת הדרך), להגיע אל הנכס בזמן שיהיה נוח לכל הצדדים ולהגיש את התוכניות תוך זמן קצר. את התוכניות אמור המודד להגיש תוך זמן קצר לאחר לקיחת הנתונים ולרוב לא יותר מימים בודדים (תלוי בגודל המבנה וביום בו בוצעה המדידה).

מדידת מר (מטר רבוע) עם חברה מקצועית

שימוש באמצעים מתקדמים

יש להקפיד על שימוש באמצעים מתקדמים ובהם אמצעי המדידה המדויקים ביותר והגשת התוכנית באופן שמתאים לשימוש בתוכנות מעצבים. חברת טרידיגו מבצעת מדידות ומגישה אותן על גבי תוכניות סטנדרטיות ובנוסף בקובץ תלת ממד המיועד לשימוש מעצבים או מתכננים בתוכנות שהם משתמשים בהן (כמו אוטוקד או סקאצ'אפ).

ניסיון

יש לבדוק כי מי שמבצע את המדידה מביא איתו ניסיון במדידת שטח או בגודל דירה. יש לבדוק כי הוא יכול לבצע את כל הנדרש ממנו, להדגיש דרישות מיוחדות, אם ישנן ולא להסס לשמוע על עבודות קודמות שביצע. כל שאלה שיש לכם היא לגיטימית ובעל מקצוע עם ניסיון לא יהסס לענות והוא יעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך. 

דילוג לתוכן