מדידת שטח דירה מחיר והמרכיבים המשפיעים עליו

מדידה של שטח הדירה מתבצעת בהזמנה של בעלי הדירה ולרוב לפני שיפוץ. רגע לפני שאתם מתחילים לתכנן איך יראה הבית שלכם בעתיד, כדאי שתוודאו שיש לכם את התוכניות העדכניות ביותר שלו על ידי חברת מדידות. בשלב זה יתכן ויש לכם שאלות בנוגע אל מדידת שטח דירה וחשוב שתדעו כי העלות נקבעת לפי מטר מרובע ויכולה להשתנות בהתאם לדרישות.

גורמים אשר משפיעים על מדידת שטח דירה מחיר

עלות המדידה נקבעת על פי מטר מרובע אשר נעה בין 10 לבין 15 ₪. שני גורמים משפיעים על העלות הסופית והם גודל הדירה וסוג המדידה הנדרש ועל כך נפרט:

גודל הדירה

ככל ששטח הדירה גדול יותר באופן טבעי המודד יצטרך להשקיע יותר זמן הן בלקיחת הנתונים והן בעיבוד שלהם. בשיחה הראשונית אפשר לתאר למודד את נתונים הדירה כמו מספר החדרים, מיקום ועוד והוא יוכל לתת הערכה לגודל הצפוי.

מדידת שטח דירה מחיר והמרכיבים המשפיעים עליו

בקשת המזמינים

המדידה יכולה להיות מפורטת והיא יכולה להיות כללית. במידה והיא מיועדת לשיפוץ, כדאי שהיא תהיה מפורטת ככל האפשר ותכלול גם את סימוני נקודות החשמל. תוכנית הכוללת את כל המידע מאפשרת למתכננים ולמבצעים לעשות את עבודתם טוב יותר. בעת הזמנת העבודה כדאי לתאם ציפיות עם מודד דירות מוסמך, לבקש את כל הבקשות וזאת כדי שהוא יוכל להציע הצעת מחיר אקטואלית וחשוב לא פחות, להגיש את התוכניות הנחוצות לכם.

חישוב עלות המדידה על פי מטר מרובע

חברת טרידיגו מבצעת מדידות פנים לשטח הדירה ומחשבת אותן על פי מטר מרובע. במקרה ויש צורך בנתונים בסיסיים העלות תעמוד על 10 ₪ למטר מרובע. אם יש צורך בפירוט נקודות החשמל ואחרות, העלות תעמוד על 15 ₪ למטר מרובע.

את התוכניות תקבלו גם בדו ממד וגם בהדמיית תלת ממד לשימוש בתוכנות המעצבים המתקדמות. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר, לשאול שאלות ולהזמין אותנו לבצע את העבודה המדויקת שאתם צריכים.

דילוג לתוכן