עלות מדידת בית דירה

עלות מדידת בית דירה יכולה לעניין במיוחד אנשים שנמצאים לקראת תהליך שיפוץ. השיפוץ הוא אחד התהליכים היקרים (לאחר רכישת הנכס). טעויות בתכנון יכולות לעלות כסף רב ופערים בין התכנון לבין מה שיכול להתקיים במציאות עלולים להוביל לאיבוד זמן יקר וכן לתוספת תשלום מעבר להצעת המחירים הראשונית. הזמנת שירות מדידות חוסך את כל אלה.

חישוב עלות מדידת בית דירה על פי גודלה

עלות מדידת בית דירה תלויה בזמן הנדרש מהמודד לבצע את עבודתו. ככל שהבית גדול יותר כך נדרש יותר זמן עבודה. ככל שיש צורך בפרטים מיוחדים כמו שקעים, כך העלות יכולה להיות גבוהה יותר. עם זאת, המודד לא מעריך את העבודה ללא הגיון אלא ישנם כללים ברורים בנוגע לתמחור.

העלות נקבעת על פי מטר מרובע ויכולה לנוע בין 10-15 ₪ למטר רבוע. בדירות "סטנדרטיות" במרכז ובשרון, כאלה שגודלן נע סביב 100 מ"ר, אפשר לצפות לעלויות של 1000-1500 ₪ לעבודה. מעבר לכך שחשוב לדעת כמה גובה המודד, חשוב לוודא איזה קובץ הוא ימסור לכם.

 

עלות מדידת בית דירה

חברת טרידיגו מוסרת גם הדמיית תלת ממד

חברת טרידיגו מתמחה בהגשת תוכניות ובאופן קבוע מוסרת גם מדידות תלת ממד, ללא תוספת תשלום. שירות זה מאפשר לכל אלה שעומדים לפני תהליך שיפוץ לתכנן אותו ביעילות מרבית. קובץ ההדמיה מיועד לשימוש בתוכנות עיצוב מתקדמות ונפוצות כמו סקאצ'אפ או אוטוקד.

המתכננים יכולים להשתמש בקבצים, לתכנן את השינוי ובעלי הבית יכולים לראות את השינוי הצפוי בצורה הטובה והברורה ביותר. מדידת בית דירה יכולה בסופו של דבר להיות משתלמת כיוון שהיא מובילה לקבלת החלטות נכונות ופעמים רבות חוסכת עלויות בתהליך השיפוץ, עלויות שנובעות מפער בין התכנון לבין המציאות. 

דילוג לתוכן