מדידת שטח או גודל דירה

מדידת שטח או גודל דירה מתבצעת באמצעים מתקדמים ועל ידי מודד. המודד מביא איתו ציוד דיגיטלי מתקדם והוא עובר בין כל חדרי וחללי הדירה, לוקח את כל הנתונים ולבסוף מעבד אותם מול המחשב. בסיום המודד מעבד את כל הנתונים ומכין את תוכנית המבנה.

חברת טרידיגו מספקת את תכנית המבנה בתוכנית דו ממד כפי שעושים מודדים רבים אך היא מספקת גם מדידות תלת ממד. מעצבים ואדריכלים מקבלים קובץ שמתאים לשימוש בתוכנות כמו סקאצ'אפ, אוטוקד ואחרות. המתכננים יכולים להשתמש בקובץ בקלות ואתם מקבלים תכנון שקל לראות ולהבין כיצד הבית יראה בעתיד.

מתי יש צורך לבצע מדידת שטח/ גודל דירה

מדידת שטח/ גודל דירה יתבצע בהזמנת בעלי הבית או במקרים מסוימים על ידי משקיעים שרוצים לקבל את נתוני הנכס המדויקים. את המדידה אפשר לעשות על פי הזמנה בכל רגע ועם זאת כדאי להזמין את המודד בשלבים הראשונים של תכנון השיפוץ.

מדידת שטח או גודל דירה

כדי שהמתכננים (מעצבים או אדריכלים) יוכלו לבצע את התכנון הטוב ביותר, עליהם להחזיק בתוכניות עדכניות. רק מדידה מקצועית תאפשר להם להציע את התוכנית הטובה ביותר, כזו שגם תיראה מעולה וגם תהיה תואמת את המציאות.

חיסכון בזמן ובכסף

מדידת שטח/ גודל דירה יכולה להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות השיפוץ ובזמן שיידרש כדי לבצע את התוכניות. כשיש פער בין התוכניות לבין מה שקורה בפועל, העובדים צריכים לעצור את העבודה ויש לבצע שינויים. אותם שינויים יכולים לעלות עוד כסף, מעבר לתקציב שהוגדר מראש לפרויקט וכמובן ישנו עיכוב שאינו נוח לאף אחד מהצדדים.

מדידה יכולה לחסוך עלויות, כסף ולהוביל לפרויקט מוצלח, מהשלבים הראשונים שלו ועד לסיומו. כמובן, חשוב לבחור בחברת מדידה מקצועית ומנוסה שמוסרת תוכניות בדו ממד ובתלת ממד.

דילוג לתוכן